mandag den 27. december 2010

Børneleg...


Børneleg er noget af det bedste i hele verden.. Der sætter fantasien ingen grænser og alt kan indrages og få en plads i legen. Vi passede min lille nevø Daniel på snart 3 år igår og der blev leget, sunget, spillet og modelleret til den helt store guldmedalje..
Mine forældre kom på besøg med rester fra julefrokosten fra 1. juledag - som i øvrigt var et overdådigt og fantastisk julebord - og de blev og hyggede resten af søndagen til Alene hjemme 2 og Camilla Plums juleudsendelse. Nogle år, bør 2. juledag bare forløbe som igår... Stille og roligt med den nærmeste familie på sofanen med en masse juleguf og fjernsyn.
Thomas er startet op på arbejde igen idag og jeg samler lidt kræfter til ugens opgaver. Nytåret står jo for døren, så der skal handles ind og findes en nytårskjole... Men jeg venter til imorgen. Et fornuftigt valg, tror jeg ;)

Håber I Alle har haft en fantastisk jul - Det ser i hvertfald sådan ud, når jeg snuser rundt i blogverdenen og ser de nyeste opdateringer af julen i de små danske hjem :)

MetteSofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar