søndag den 23. oktober 2011

Weekend


Denne weekend var meget tiltrængt, da først vi nåede fredag eftermiddag. Og udover at samle kræfter og energi til en ny uge, så er den blevet brugt på både nyttige ting og hygge.
Lørdag blev 130 Georgine-knolde kravet op af jorden med hjælp fra vores forældre og grøntsagsbedet blev tømt for de sidste gulerødder i år. Gulerødderne har stået for tæt og kom lidt sent i jorden, så de har ikke helt den størrelse de burde have.. Men det rystikke udseende og de blandede størrelser, gør dem næsten mere lækre som tilbehør efter min smag...
Min mor og jeg lavede mad til os allesammen lørdag aften og der blev så meget, at min storebror, Tina og lille Daniel kunne komme til pandekager og rester af roastbeefen idag. Og så blev der ellers fundet Playmobil frem fra gemmerne.. Alt fra Thomas var barn. Det er noget drengene i familien, kan få tiden til at gå med :)

Håber at I derude har haft en ligeså dejlig weekend.

MetteSofie

2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn samling gulerødder:)

    God mandag.

    SvarSlet
  2. Mums siger jeg bare, maden ser bare super lækker ud. Ha en dejlig aften knus

    SvarSlet