lørdag den 24. april 2010

En grøn lørdag...

Det har været en aktiv lørdag for vores vedkommende idag, som startede ud med loppemarkeder fra morgenstunden og en tur på torvet i byen.
Efter en dejlig frokost hos mine forældre efterfølgende, gik vi igang med haveredskaberne på landet. Vi har knoklet fra eftermiddag til aften med at få gravet et stort bed til grøntsager og et mindre bed til blomster. Min far har lovet os nogle Dahlia knolde og de skal i jorden hurtigst muligt, så det var nu bedest skulle graves. Vi fik lidt med hjem fra mine forældre til haven, så nu har vi både lidt fra Thomas mors have og lidt fra mine forældres have, det er dejligt.. Jeg glæder mig til det hele skal i jorden :)
Imorgen får i bedene at se... Vi er selv glade for det stykke arbejde vi har lavet.. Men nu er det vist tid til et par afslappende timer foran fjernsynet, for man bliver godt nok træt af at grave :)

Ha en dejlig lørdag aften!
MetteSofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar