Jeg sidder og kæmper med en sætterkasse og kan simpelthen ikke finde ud af, hvad den mest logiske måde at få tapetet til at passe i kasserne på er... Jeg har målt og tegnet, brugt bagepapir og klippet... Men så passer stykkerne pludselig ikke helt præcist alligevel! Skal der bare enormt meget øvelse til, før den sidder lige i skabet, eller findes der en nemmere måde? Hyggeligt ser det garanteret ud med de yndige tulipaner fra mine forældre og de skønne ark, men min tålmodighed er ved at slippe op...MetteSofie