fredag den 2. september 2011

Stærke sager og lidt stof


Igår fik jeg en god håndfuld chili af en af mine søde kollegaer og en af slagsen er blevet prøvet her til aften, hvor en svinemørbrad blev krydret med hvidløg og chili og omviklet med bacon. En rigtig god måde at krydre kødet på, så man lige kan ane chilien på tungen og samtidig overdøver den lidt med andre kraftige smagsstoffer.. Jeg har stadig en skål fuld af chili.. Nogle til vinterens gryderetter og andre til at tørre og så nye chilier af næste år.

Vi har både haft besøg af en fragtmand og et postbud idag.. Fragtmanden med vores nye og længe ventede spisebord - og postbudet med en portion fine børnestoffer.
Rigtig god weekend!

MetteSofie

2 kommentarer:

  1. Min søde veninde har netop givet mig 1 stk. af "verdens stærkeste chili" (som hun beskrev den selv) fra hende egen have! Jeg er spændt på hvor hot den er...

    SvarSlet
  2. I havde vist nok også besøg af mig, hehe ;-)

    SvarSlet