Det er da dejligt, når man står op, åbner vinduet, og mærker en dejlig blid luft trænge ind og ser er solen skinne ned på det hvide landskab! Så smukt....Ha en dejlig lørdag allesammen!
Det er da dejligt, når man står op, åbner vinduet, og mærker en dejlig blid luft trænge ind og ser er solen skinne ned på det hvide landskab! Så smukt....
Rigtig hjertelig tillykke Bournonville... - Send mig en mail med din adresse, så er der et uglebillede på vej med posten til dig! :) 


Igår aftes var vi begge så lækkersultne, så jeg klokken 22 gik igang med en mindre omgang bagning. - Ren improvisation, som vi jo plejer ;)