tirsdag den 12. januar 2010

Give away

Efter utallige skønne "give aways" her i blogland, så synes jeg, at det er blevet min tur til at udlodde en hjemmedesignet give away! Da flere af jer har vist stor interesse for mine ugle-designs, ja så har jeg besluttet at udlodde mit første ugletryk til en af jer her på bloggen. Jeg har valgt "Colourful Owl", da dette var den første ugle jeg tegnede :)

Ugletrykket kan vindes i en lækker sort ramme, og vinderen udtrækkes d. 25. januar.

Reglerne kender I fra sidst :)

1 lod = Skriv en kommentar til dette indlæg
2 lodder = Skriv en kommentar og meld dig som fast læser her på bloggen
3 lodder = Skriv en kommentar, meld dig som fast læser og link til min "give away" på din egen blog (Du må gerne låne billedet til linket).

Husk at skrive hvor mange lodder I smider i posen.
Held og lykke!

MetteSofie

69 kommentarer:

  1. Jeg har lige fundet din blog og vil glæde mig til at snuse lidt rundt:-)
    Jeg vil meget gerne være med i din give-away og putter 3 lodder i.
    Kh Julie

    SvarSlet
  2. Skøn skøn ugle! Jeg er med på to lodder :-)

    Hej fra Kivi

    SvarSlet
  3. Næh hvor fint! Elsker ugler, og illustrationer. Hvordan laver du dem?

    Jeg er fast læser, så det gælder nok ikke..

    Så et lod herfra! :)

    SvarSlet
  4. Uhu, det var jo lige det jeg håbede ville ske - en ugle-giveaway m. dine fine illustrationer. jeg er med på 2-3 lodder - alt efter om det tæller at jeg er "gammel" fast læser. Jeg linker og kommenterer i hvert fald lige med det strax! KH lisbeth
    p.s. er RET vild med den nye union owl... glæder mig til postkort ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke fin,
    jeg er fast læser; så 2 lodder til mig, vil jeg tro ?

    /Mette

    SvarSlet
  6. Det gælder selvfølgelig som et lod, selvom I er faste læsere i forvejen - det skal man jo ikke straffes for :)

    MetteSofie

    SvarSlet
  7. Hej MetteSofie
    Skal helt klart være med elsker ugler (og frøer) Dit billede er vildt flot så snupper fluks 3 lodder ( er fast læser i forvejen)
    Krydser fingre!
    KH Heidi

    SvarSlet
  8. Jeg elsker dine skønne naive ugler, så skal helt klart være med. Iihh, håber sådan jeg er heldig!

    Jeg er allerede fast læser, kommentaren får du her, og jeg linker selvfølgelig til din skønne give away (selv om jeg heslt vil holde den helt for mig selv). 3 lodder, tak.

    Kh Julia

    SvarSlet
  9. Hej wauw - intet mindre.....jeg ved allerede hvor den skal hænge :-) 3 lodder hertil. Kh. Mette

    SvarSlet
  10. Hej MetteSofie,
    Den er så fin så fin så fin, og jeg vil meget gerne være med i kampen om den ;-)
    Jeg smider straks 3 lodder.
    Mange hilsner fra
    Louise

    SvarSlet
  11. Jeg er så vild med dine uglebilleder, så jeg er med på 3 lodder.
    Hvordan laver du trykkene? Selv eller hos nogen?

    KH Mette

    SvarSlet
  12. Skøn skøn blog!
    2 lodder til mig :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  13. Fantastisk fiiine ugle billeder.. Må gerne pynte på vores væg :)

    Jeg putter 3 lodder i posen..

    Kh Maria

    SvarSlet
  14. Jeg har også en plads til den.. så 2 lodder til mig, tak!

    SvarSlet
  15. Jeg faldt lige over din skønne blog - og din fantastiske ugle giwe away! Jeg er med på 2 lodder;)

    SvarSlet
  16. uud jeg er klar med 3 lodder :)

    SvarSlet
  17. Hvor fint. To lodder fra mig :-)

    SvarSlet
  18. Nej, hvor er den fin!
    3 lodder fra mig :)

    SvarSlet
  19. Hvor sejt! Super flot billede, jeg er med på 3 lodder!
    /Marengse

    SvarSlet
  20. Jeg vil meget gerne være med på din fine give away.
    3 lodder til mig!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  21. Hvor er den skøn, den må jeg eje..
    3 lodder.. :)

    SvarSlet
  22. Jeg er med på 2 lodder,
    super fedt billede;-)
    Kh Mette

    SvarSlet
  23. Jeg vil osse rigtig gerne gerne være med her.

    2 lodder til mig tak

    SvarSlet
  24. Er så klart med på alle tre lodder. Jeg ved lige hvor den skal hænge på børneværelset, hvis jeg bliver den heldige vinder (håbe, håbe, håbe)

    Kh. Mie

    SvarSlet
  25. Jeg vil meget gerne være med! Putter 2 lodder i posen og krydser fingre!

    SvarSlet
  26. Uglen må gerne bo hos mig *S* Jeg putter 3 lodder i posen, men hvordan registrer man sig som fast læser? (hvilket jeg jo allerede gør *S*) KH RINA ;O)

    SvarSlet
  27. Kom lige forbi din blog, og vil da gerne være med i lodtrækningen med 2 lodder. Min blog er så ny, at jeg ikke har fundet ud af, hvordan man linker til andres blog (eller noget som helst andet...). Men mon ikke jeg lærer det?

    SvarSlet
  28. Jeg har også lige fundet din blog og er en ugleven, så jeg har lagt 2 lodder i ugleposen. Ugler er flinke folk, synes jeg.

    SvarSlet
  29. Åhh en fin ugle, den ville være så sød at hænge i vores gang, så alle dem der besøger os, kan blive budt fint velkommen :)
    jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder, det bliver jeg altså nød til, for den ugle må meget gerne bo hos mig ;)

    SvarSlet
  30. Hej MetteSofie
    Har lige fundet din blog. Du bor i Vejlø - er det Vejlø, som i Vejlø lige udenfor Næstved?
    Jeg bor nemlig i Næstved og har set efter bloggere, der boede her omkring...

    Jeg skal da være med i din giveaway. Jeg er også bidt af en gal ugle, skal jeg sige dig:)

    3 lodder til mig.

    SvarSlet
  31. Velkommen til alle nye bloggere og tusind tak for jeres søde kommentarer. Vil ønske jer alle held og lykke!

    Puk: Velkommen til bloggen :) Det er nemlig Vejlø, som ligger udenfor Næstved. Vi er ikke mange bloggere fra området her, men Mrs.Cakeaholic er også fra Næstved, kan jeg jo lige tilføje ;) Du er meget velkommen til at deltage ligesom alle andre - Held og lykke!

    Kh. MetteSofie

    SvarSlet
  32. jeg vil også gerne være med. Jeg har lige stedet den kan hænge..
    God weekend - 3 lodder til mig tak..

    SvarSlet
  33. Jeg er gerne med på et lod. Super fin, ville gøre sig godt på drengenes værelse!!

    SvarSlet
  34. For et herlig bilde!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket i min blogg. :o)

    Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlet
  35. Kjempefint trykk! Jeg vil være med på give awayen din :) 3 lodder på meg!

    SvarSlet
  36. Fin Ugle! Smidder to lodder :)

    SvarSlet
  37. Det billede er så fint. 2 lodder til mig, tak.
    kh Tine

    SvarSlet
  38. Skønt billede, jeg vil gerne være med, med tre lodder :)

    SvarSlet
  39. Fantastiske ugle-billeder du laver! De er SÅ søde!
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)

    Vh. Julie

    SvarSlet
  40. Hvor er det en flot ugle. Vil gerne deltage med 3 lodder. Fin og inspirerende blog du har!

    SvarSlet
  41. Hov, så fandt jeg da lige dig! Glæder mig til at læse med - og melder mig med 3 lodder!
    Kh. Mia :)

    SvarSlet
  42. Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder. Julie

    SvarSlet
  43. Så fint - jeg snupper 3 lodder og krydser fingre for, jeg er heldig :-)

    God mandag
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  44. Elsker bare fine ugler - og din er virkelig en af slagsen. Og spændende blog du/I har. Glæder mig til at læse mere om jeres liv på landet.

    Jeg vil gerne deltage med to lodder i din fine konkurrance.

    Hav en super mandag.

    /Louise

    SvarSlet
  45. Jeg er med!! 1 lodd her:) Kjempesøt blogg du har foresten.

    Maya

    SvarSlet
  46. Den ugle elsker jeg :o) Putter to lodder i hatten og puster lidt tryllestøv efter den :o)

    Berit

    SvarSlet
  47. Hvor er den ugle fin.

    Jeg smidder tre lodder i puljen.

    SvarSlet
  48. Hejsa
    Jeg smider også 3 lodder i puljen, da dette fine billede gerne må hænge hjemme hos mig.

    SvarSlet
  49. Ej hvor er den fin! Håber at være så heldig at vinde :)

    SvarSlet
  50. WAUW!Den præmie kunne jo blive familiens nye kommende arvestykke, det er jo et intet mindre end FANTASTISK billede:-)
    Uuuuuuuuuuuuuuha, håer meget at jeg bliver den heldige vinder!
    Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder, og samtidig glæde mig til at se flere af dine flotte billeder;-)
    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  51. Der skulle selvfølgelig stå; håber ;-)

    SvarSlet
  52. Elsker ugler... så smider 3 lodder i bunken... ;-)

    SvarSlet
  53. Skønt billede - jeg er med med to lodder :-) Hilsen Dorthe

    SvarSlet
  54. Hvor flot billede, elsker ugler! Smider 2 lod i puljen

    SvarSlet
  55. av, hvor den er fin!
    Jeg smider 3 lodder i (lykke)posen!

    SvarSlet
  56. Nåårh, den er fin og vil passe fint ind i vores hjem! :-) Jeg er med på tre lodder. :-)

    SvarSlet
  57. Hey :-)
    Jeg vil gerne med på et enkelt lod - så må jeg bare krydse fingrene ekstra meget. Er super glad for den jule give away jeg vandt hos dig.
    Hvis ikke jeg vinder så vil jeg da gerne vide om du laver billeder af uglerne, som man så kan købe. Specielt af denne farverige ugle :-)
    God weekend og kram herfra mig

    SvarSlet
  58. Jeg eeeeeelsker ugler - og melder mig gerne med på 2 lodder...jeg ved nøjagtig hvor den skal hænge, hvis jeg vinder den:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  59. Jeg er helt vild med ugler for tiden, og din er meget meget cute. Den ville skulle bo i mit nye hus sammen med katten og mig.
    3 lodder, tak :o)

    SvarSlet
  60. Jeg har selv lige siddet og klippet en ugle sammen, og så faldt jeg lige over din blog. Den er SÅ fin, din ugle!
    Jeg er med med 1 sølle lod :-)

    SvarSlet
  61. Hvor er det bare fint!
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder:)
    Camilla

    SvarSlet
  62. Hejsa !! Skønne ugler !!! Jeg er med på 2 lodder !!!
    Pia

    SvarSlet
  63. Skønt billede, det vil jeg rigtig gerne vinde.
    Jeg kaster fluks 2 lodder i puljen.

    Ha' en dejlig søndag :)
    /Lonni

    SvarSlet
  64. Sikke en fin ugle!
    Jeg er med på to lodder, da jeg lige har meldt mig som fast læser.

    Glæder mig til at følge med hos dig i fremtiden!
    Mvh Cecilie

    SvarSlet
  65. Det er første gang jeg ser din blog - vil da lige snuse lidt rundt. Men hvor er det nogle skønne ting du laver og jeg vil da elske at vinde det uglebillede. Så gerne to lodder til mig - melder mig straks som fast læser :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  66. Hvor er her mange fantastiske ting! Lige til at blive inspireret af!
    De forskellige rum i vores lejlighed vil kappes om at få lov af have uglebilledet hængende! 2 lodder
    Mange hilsner Bruun-Torjusen

    SvarSlet
  67. Hvor er det en fin Ugle - så hvis jeg kan nå det er jeg med på 3 lodder...

    SvarSlet
  68. Fantastiske ugler. Jeg melder mig med 2 lodder. (Er desværre ikke blog ejer, men overvejer kraftligt.) Jeg vil i hvert fald følge med her, og håbe på jeg vinder :-)

    SvarSlet