søndag den 3. januar 2010

Et fint lille dukkehjem



Jeg har på forunderlig vis erhvervet mig et fint lille dukkehus... Men ikke et hvilket som helst dukkehus.. Næ, et af de rigtig gode rubuste træhuse, som efter sigende skulle være meget populære blandt moderne mødre. Problemet er jo så bare, at jeg ingen børn har endnu, så hvad skal jeg dog stille op med dukkehuset?! Jeg erkender at jeg er en barnlig sjæl, og at jeg har sat møblerne fint på plads i huset, men jeg kan jo ikke opbevare alt indtil jeg selv får børn, hvorend jeg gerne ville. Jeg har et rum der bugler af loppefund og møbler, så dukkehjemmet må desværre rejse videre til en lille pige eller dreng, som kan glæde sig over det. Huset er selvfølgelig brugt, men rigtig fin stand synes jeg. Så kender I en lille pige eller dreng, som kunne få gavn af dukkehjemmet, så kontakt mig endelig for flere billeder og et bud ;)
MetteSofie

4 kommentarer:

  1. Jeg synes, dit dukkehus er utroligt smukt! En lille pige vil helt sikkert blive ellevild for sådan et.

    Jeg kan se, du bor i Vejlø, men kommer du ind imellem i København? Jeg har jo et lille barnebarn på 4 år ...

    SvarSlet
  2. Hej Madame :)
    Jeg skal til København i weekenden på messe i Forum med alle mine loppeting. Jeg kan sende dig nogle billeder af dukkehuset på mail, så du kan se hvilken stand det er i og størrelse osv. Hvis det så er noget, så kan vi nok godt finde ud af noget med Kbh. Kh. MetteSofie

    SvarSlet
  3. Hvad skal du have for det, Mette Sofie?

    SvarSlet
  4. Hej igen :) Jeg har sendt dig en mail med lidt billeder og oplysninger om pris mv. MetteSofie

    SvarSlet