onsdag den 20. januar 2010

Med et twist af loppefund




Jeg elsker at sætte nye og gamle ting sammen i stuen og lege med farverne, som her...
Mine "Canada" lænestole er fra 40érne og er designet hos Fritz Hansen af Christian E. Hansen. De får lov at stå i deres originale klassiske design.
Fuglebillederne er henholdsvis et sort/hvid tryg og en ægte akvarel - begge af Mads Stage, og skålene og vasen er henholdsvis Kæhler, Holmegaard, Arabia og Bjørn Wiinblad.
De gamle plakatbogstaver er fundet i en rodekasse på loppemarked og er meget dekorative, når ikke jeg bruger dem til mine malerier.
De to teaktræs stole med sort læder har vi arvet fra min venindes mormor, som ikke længere havde plads til dem. - og to mere magen til! Man kan være heldig engang imellem :)
MetteSofie

4 kommentarer:

  1. Det ser ud til i bor SÅ fint!! :D

    SvarSlet
  2. Hej Mette Sofie

    Har du slet ikke set, at du har vundet min giveaway?

    Send mig din adresse, så vil jeg sende gaven til dig. God weekend.

    KH Puk

    SvarSlet
  3. Trine: Tusind tak :) Vi lever med lidt nyt og lidt gammelt, som det falder os ind... Det fungerer heldigvis for os begge :)

    Puk: Hvor er jeg bare heldig og glad.. Har skrevet til dig med det samme, jeg så det!

    MetteSofie

    SvarSlet
  4. det giver en lækker stil at blande gammelt og nyt, og det giver tit et meget personligt udtryk, jeg er vild med det hele, det ser flot ud.

    SvarSlet