mandag den 11. januar 2010

Det var lige godt s.....

Det der med at begrænse mig, det er jeg virkelig blevet god til efterhånden.. - Faktisk så god, at jeg kan blive helt positivt overrasket over, hvor godt jeg klarer nogle fristelser. Her i weekenden blev min standhaftighed sat på en alvorlig prøve, da jeg stod i Forum med 400 fyldte stande omkring mig, som bugnede af skønne loppefund og antikviteter. Jeg gik en kort runde fredag aften ( endda kun på øverste etage.. ) og kom tomhændet tilbage, og stod pligtopfyldende på vores egen stand resten af weekenden.. Med en lille undtagelse, da jeg smuttede ind på nabostandens "frit valg 10 kr." - bord og købte den bambifigur, jeg havde udset mig og måtte eje for en sølle 10'er. - Tænk jeg brugte kun en 10'er derinde!
Uglerne her er en gave fra mine forældre. Den mørkebrune en fin Kähler ugle. De fandt dem på deres ved rundt i Forum. Dejligt med forældre, som sådan altid tænker på en :)

2 kommentarer:

  1. Respekt for sådan en rygrad. Det havde jeg ikke kunnet klare. Men nu havde du jo også et stykke arbejde at gøre derinde.

    KH Mette

    SvarSlet
  2. Mette B: Det var jo lige det jeg havde.. Så det tog den værste købetrang.. Men det var også hårdt, at være så standhaftig ;)MetteSofie

    SvarSlet