lørdag den 2. januar 2010

Rørende enige...

Vi nyder de sidste dage, inden vi tager hul på hverdagen igen.. Udover en lille venindeaftale imorgen, så har disse dage kun skulle bestå af sofahygge, dejlig mad og et hurtigt smut forbi det nærtliggende supermarked idag for at proviantere. Hver gang vi begiver os ud i det kolde vejr, bliver det kun for en kort stund og så tilbage under tæpperne igen... Vi er rørende enige om, at dette bidende kolde vejr, kun indbyder til indendørshygge og en god kop te foran brændeovnen.Og sådan skal det bare have lov at være, synes jeg! :)
Hvad har I fundet på i denne bidende kulde?
MetteSofie

5 kommentarer:

  1. Uha, det skind og koppen ser dejlige ud :)

    Jeg har været ude at gå på ski!

    SvarSlet
  2. Mette b: Det lyder sjovt. Det er lige før jeg også overvejer at købe mig et par, til brug til næste år.. Det er nok begrænset, hvor meget mere sne der lægger sig her i år :) Koppen er fra Kähler og skindet fra Ikea.. Elsker begge dele :)MetteSofie

    SvarSlet
  3. Må indrømme at jeg i går kun vovede mig ud for at købe lidt mad og får at fodre kaninen..
    Det er koldt !

    SvarSlet
  4. Jeg er også til indendørs aktiviteter. Klipper og klistre med børnene. Tænder sterinlys og nyder min nye cd med Jack Johnson. Jeg faldt over et nummer der hedder Banana Pancakes på youtube og så var jeg solgt.
    Kram Birthe

    SvarSlet
  5. Losarinas mor: Jeg synes det er jelt okay at blive indendøre, når det er så koldt :)

    MollyMy: Det lyder som om i forstår at hygge jer derhjemme. Det nummer må jeg høre... Tror jeg lægger vejen forbi Youtube senere :) MetteSofie

    SvarSlet