onsdag den 6. januar 2010

Colourful Owl

8 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dine ugletegninger!

    Mette

    SvarSlet
  2. Meget meget fin er den! :-)
    Fik du solgt det fine dukkehus?
    Mvh Louise

    SvarSlet
  3. Mette b: Tak - Synes egentlig også, at de er blevet meget gode ;)

    Louise: Tak Louise :) Nej jeg har ikke solgt det endnu... Men har heller ikke sat det til salg som sådan.. Ville bare smide det på bloggen, hvis nogle herinde skulle være interesserede :)

    MetteSofie

    SvarSlet
  4. Uh du tegner skønt! Sælger du ud af originalerne eller evt. kopier??? :-) Kh Lisbeth

    SvarSlet
  5. Hej Lisbeth
    Tusind tak for komplimentet :) Jeg er lige gået i tænkeboks med, hvad jeg vil gøre med mine tegninger. Originaler er sådan set bare sort/hvide stregtegninger, så hvis jeg skal lancere dem, så bliver det efter de er blevet farvelagt - Som de ses på siden i tryk :)

    Kh. MetteSofie

    SvarSlet
  6. Hej MetteSofie - nårh, på den snedige måde! Så syns jeg bare du skal lave en ordentlig bunke kort, så man kan købe en pakke af dem :-) Jeg er aftager #1!!! go, velfortjent søndag aften - hvor er det fine billeder fra din stand i forum! Kh Lisbeth

    SvarSlet
  7. Hej Kolorista :) Hvor er det sødt sagt.. Skal huske dig som den første, når jeg har fået sat gang i noget. Du må også have en rigtig dejlig søndag aften! Kh. MetteSofie

    SvarSlet