onsdag den 21. april 2010

Engelske kager....

Når alt hvad man køber på en ferie skal transporteres hjem i en kuffert, sætter det sine naturlige begrænsninger for, hvad man kan tage med hjem af skønne kager. Alligevel lykkedes det mig at få nogle kager med hjem fra et engelsk supermarked, uden at kagerne tog skade. Jeg kunne simpelthen ikke stå for disse skønne æsker! - Englænderne har altså sans for hyggelig og romantisk indpakning til deres almindelige dagligvare produkter.. Der kunne vi lære lidt til vores kedelige hylder i supermarkedet... For ikke at tale om det minimum af et udvalg vi har af hvert produkt herhjemme! Der er en hel oplevelse at handle ind i et engelsk supermarked, og i hver lille by er der op til flere bagerbutikker, som bugner af smukke og spændende kager.

Mine forældre var lige en tur ude at vende på gården her i eftermiddag, så vi tog hul på et par af æskerne for lige at smage de små kagetærter... Der er engelske brownies og fudge i skabet, så vi løber ikke tør for lækkerier foreløbig :)

MetteSofie

1 kommentar:

  1. Kære Mette Sofie
    Ja giver dig ret..der er lidt mere tjekket i Marks and Spencer- mit absolute favorite sted at handle da jeg boede i England!
    De danske supermarkeder kunne lære noget der !
    Håber i havde en skøn tur til UK!
    Knus

    SvarSlet