lørdag den 10. april 2010

Jeg blir' så glad...

Der er ikke noget der kan gøre mig så glad, som når vi støder på fine farveglade loppefund, og idag har de kære loppefund igen bragt et stort smil på mine læber.. Jeg elsker dem! - hvis nogle skulle være i tvivl om det! ;)
Jeg har ledt med lys og lygte efter en "Lyngby" vase, som var til at betale.. Det er efterhånden umuligt.. Men idag lykkedes det at finde hele 3 styk til en pris vi blev enige om var "rimelig". De to af dem forbliver i hvertfald privateje og skal pynte i min vindueskarm, så jeg kan nyde dem hver dag!
Lamper, bakker, dåser med videre skal stå model for mig om lidt, så de kan komme på Mettesofie.dk.

Lørdag aften står på fodbold herhjemme, så jeg falder nok tidligt i søvn på sofanen.. Men det er nu heller ikke så skidt at tilbringe en aften på sofanen uden at skulle noget som helst. Vi har længtes efter den følelse et stykke tid efterhånden og skal nyde endnu en dag imorgen, hvor vi endelig kan gøre lige hvad vi har lyst til! - Så kan jeg nok lige overkomme mandagen på arbejdet inden jeg går på ferie :)

Ha en dejlig lørdag aften!
MetteSofie

2 kommentarer:

  1. for noen smukke ting du har funnet! jeg kan godt forstå at du blir glad! jeg har det helt på samme måte! ha en riktig god weekend

    SvarSlet
  2. Åh, kommer helt til at tænke på regnbuer - det er de fineste ting, du har fundet!

    God søndag

    SvarSlet