lørdag den 22. maj 2010

Et stykke af Sverige...

Et stykke af det skønne Sverige, er hentet hjem i vores have... Et ægte svensk gammelt havemøbelsæt i blåt. Jeg elsker den blå farve, og jeg vidste med det samme da jeg så det, at jeg måtte have det med hjem i bilen idag, selvom det krævede en større overtalelsesindsats. Thomas er lidt bekymret for havebordets stand, men jeg elsker det slidt og råt som det er!
Nu står det oppe bagerst i haven, og venter på at vi får lavet vores forhave færdig.. Så skal det ned og stå udenfor vores køkkenvinduer :)
Vi havde også nogle skønne tæpper og småting med hjem fra vores lørdagstur.. De ryger i shoppen, når jeg har fået taget billeder senere.
Jeg er ikke meget for at gå indenfor i dette skønne vejr.. Solen skinner stadig og fuglene synger. Det er ved at blive sommer!

Ha en dejlig lørdag aften!
MetteSofie

1 kommentar:

  1. Skønne havemøbler, jeg glæder mig til at se dem "live".
    Knus Irene

    SvarSlet