onsdag den 19. maj 2010

Teak og smoothies..

Vi er gået i tænkeboks herhjemme i nogle dage og overvejer at tage et stort skridt, hvad vores hjem angår. Nogle ville måske mene at vi gik et skridt bagud, og andre måske at vi gik frem i takt med genbrugsmoden... Men vi er bare i tvivl!
Vi har været så heldige, at vi har fået en del flotte møbler i teaktræ, og jeg synes virkelig at det kan være flot med teak i et ungt hjem... Men om det passer ind i vores hjem, og om vi tør tage så stort et skridt, og skifte vores lyse massive egetræsbord og hvidmalede loppemøbler ud med mørke teaktræsmøbler, det ved vi ikke. Men jeg er sikker på, at det ville stå flot til vores hvide vægge. Indtil videre er et sofabord kommet ind på prøve og de hvide sofaborde sat væk.. Så må vi se, om vi kan vænne os til det.

Jeg var til Zumba igen igår aftes og det var igen en stor succes. Det kan mærkes i benene idag og det er en rigtig god fornemmelse. Vores "sunde" livsstil er også kommet godt igang, selvom vi kan træde ved siden af i form af et stykke chokolade eller lign. engang imellem.. - Og ellers så står den på smoothies det meste af ugen.. Enten i stedet for et måltid, eller bare fordi vi trænger til at få stillet lækkersulten. Man får et godt og blandet frugttilskud på den lette måde og så smager det jo skønt! Jeg synes allerede jeg har fået mere energi, men det er måske bare ren indbildning. Imorgen eftermiddag står den så på kage på kommunen som sædvanligt.. Det er vist godt der også er et Zumbahold om torsdagen ;)

MetteSofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar