søndag den 22. august 2010

Søndag


Det har været en rigtig søndag idag på alle måder. Vi har sovet længe, hygget på sofanen og så har Thomas bagt et dejligt brød med solsikkekærner og hørfrø, som vi har fået nogle dejlige lune skiver af her til aften.
Dejligt med hjemmebag i madpakken, når vi starter op efter ferien. Det er skønt at holde ferie og vi har nydt de sidste to uger sammen. Men nu hvor vejret er så trist og vi er udhvilede igen, ja så føler jeg mig egentlig ret klar til at vende tilbage til arbejdet.
Håber i har haft en dejlig søndag!

MetteSofie

1 kommentar:

  1. Hej Mette-Sofie,
    Uhm det ser lækkert ud...jeg blir helt sulten...skal da vist hjem og bage rugbrød i dag!!
    Jeg er tilbage med en ny blog (det var mig der var Malumsen i sin tid). Jeg håber du har lyst til at følge mig på "by myr":-)
    Kh. Malene

    SvarSlet