søndag den 29. august 2010

Ny krog i arbejdsværelset


Jeg har fået en ny krog i arbejdsværelset til min "nye" symaskine. Jeg vidste lige præcis, hvilket bord jeg ville have den på. Vi har testet maskinen idag og den virker heldigvis. Der er bare nogle funktioner vi ikke rigtig kan få sat til, så jeg skal nok et smut forbi et sted, hvor de har forstand på sådan nogle gamle symaskiner. Så kan man måske betale sig for et lille servicetjek og en hurtig instruktion :)


Jeg har fået indrammet et af kortene jeg købte på Amio. Laurids Lønborg dåsen har jeg på "lånt tid" herfra :)

MetteSofie

8 kommentarer:

  1. Ja den maskine er jo stadig lige fantastisk... Og jeg venter lige nu på at mine kort bestilt via Amio skal dukke op :) De er så fine de damer :)

    SvarSlet
  2. Frk. Sannemand: Ja, jeg måtte lige smide et billede mere af den ;) Har du også bestilt kort fra Petronella Design? Jeg går og overvejer hvor de sidste to skal hænge. Jeg tror at "Fiskedamen" skal have en plads i køkkenet :)

    SvarSlet
  3. Wauw intet mindre hvor er din arbejdsplads bare skøn....og så en ægte retro symaskine jamen altså hvor fedt. :-)

    SvarSlet
  4. sikke en fin "arbejdsplads". Alt er skønt, bord, stol, dåse, billed og ikke mindst symaskinen
    Stine:)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare funky og lækkert retro agtigt ud på den helt rigtige måde...du har virkelig sans for detaljen! Super flot og dekorativt...og så skulle det jo også gerne være funktionelt med sådan en flot og indbydende arbejds station:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Hvor må det være fantastisk med sådan et hjørne! Hvis jeg kunne få sådan et, så tror jeg også jeg kom igang med at sy! :)

    SvarSlet
  7. Den maskine er da bare lidt for lækker...
    Godt køb!

    SvarSlet
  8. Åh, hvor er det retro og mega flot! Dejlige farver og lækre sager :) Gid det var mit hyggehjørne!

    SvarSlet