fredag den 3. september 2010

Langt om længe..


Det har været en hektisk uge og lige nu er faktisk første gang, at jeg føler der er lidt overskud til en udmelding og et lille blogindlæg. Mandag startede med et kursus i København, som med transport frem og tilbage tog hele mandagen. Min farmor røg på sygehuset mandag aften og ligger der endnu. Vi troede at vi mistede hende først på ugen, men hun er heldigvis kommet langsomt i bedring, men stadig i en uvis tilstand. Min far blev tirsdag indlagt på Hamlet til en operation, så turen gik igen til København for at se til ham. Det var heldigvis en vellykket operation og han kom hjem igen onsdag.
Det har været en hektisk uge på arbejdet, og jeg er langsomt ved at videregive noget af det, som snart ikke længere skal være mine arbejdsopgaver mere. Slutningen af mit vikariat nærmer sig med hastige skridt og et nyt job er endnu ikke faldet på plads for mig, trods min søgen. Min farmor tager mange af mine tanker i øjeblikket og jobsituationen går mig efterhånden på. Jeg trænger til en god nattesøvn og en lang weekend uden planer, pligter eller krævende gøremål. Og det er lige hvad vi starter på i aften. Der må vist et stort glas rødvin til, så vi kan koble lidt af og falde i søvn på sofaen til en god film.
Imorgen skal jeg nyde vores have og de nye farvenuancer. Min gule Dahlia er langt om længe sprunget ud, og tomaterne skifter så smat kulør. Det må kunne give mig lidt ekstra energi til en ny uge og nye blogindlæg ;)
Håber i får en dejlig weekend!

MetteSofie

2 kommentarer:

  1. Håber det bedste for din farmor.

    Mange varme tanker og god weekend.

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  2. Kære Dianna
    Mange tak - Og rigtig god weekend til dig også :)
    Kh. MetteSofie

    SvarSlet