tirsdag den 14. september 2010

Mettesofie.dk i udvikling


Jeg har længe været repræsenteret på Facebook med Mettesofie.dk, men har ikke rigtig vidst hvordan jeg skulle bruge den. Nu er jeg omsider kommet igang og har smidt mit første billede op på "væggen". Jeg har gjort mig mange tanker om, hvordan jeg ville formidle nyheder ud til mine medlemmer på Facebook, men nu har jeg bestemt mig for at smide billeder på væggen derinde, når jeg har samlet nogle spændende varer, så mine medlemmer vil blive gjort opmærksomme på de nyheder der efterfølgende vil blive lagt i de forskellige kategorier på Mettesofie.dk. - Altså et lille forspring ;)
Samtidig arbejder jeg på nogle nye kategorier til hjemmesiden. Blandt andet en kategori der hedder "Nyheder", så I ikke længere skal kigge alle kategorierne igennem, for at finde frem til de nyeste fund. Al begyndelse er svær, og Thomas og jeg lærer hele tiden lidt om det at have en web-shop. Udviklingen sker gradvist, men jeg er sikker på at det nok skal blive helt optimalt på et tidspunkt.
Jeg håber i vil følge mig på min Facebook-side - I kan tilmelde Jer lige her, hvis I har lyst :)

Nogle af varerne ovenover er lagt på Mettesofie.dk, hvis de skulle friste - resten kommer snart :)

MetteSofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar