lørdag den 23. oktober 2010

Farver på tilværelsen


Trænger i ligesom Thomas og jeg til nogle flere farver på tilværelsen, så se lige her - det er c-vitaminer for øjnene! Vi flytter rundt i stuen her til aften, bytter rundt på møbler og kigger på de nyeste fund til hjemmesiden... Den sidste uges fund har været gule og orange, så det kan næsten ikke blive mere retro!
Til de af Jer, som kunne være interesserede, så vil jeg lige nævne at der kommer nye varer på hjemmesiden imorgen, søndag d. 24. oktober :)

Resultatet af aftenens omrokeringer kommer senere...
Rigtig god lørdag aften til Jer alle! :)

MetteSofie

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se billeder af den nye omrokering...
    Knus Irene

    SvarSlet
  2. Smukke sager - jeg vil ha'...mon tro jeg kan finde en plads....??

    Fantastisk retro!

    SvarSlet