lørdag den 2. oktober 2010

Ren nostalgi

Thomas og jeg har været hjemme og hjælpe mine forældre med at afholde et lille loppemarked i indkørslen idag, da flere på vejen og nabovejene havde slået sig sammen om at holde et efterårsloppemarked. En kold fornøjelse, trods solen kiggede frem nogle timer.
Vi fik kigget lidt hos naboerne og faldt over en hel kasse skønne badges fra 60'erne - 80'erne. Jeg kan bruge timer i den kasse, og bliver ved med at finde sjove og naive badges. 

Vi faldt også over denne smukke Odder dukkevogn. En tro kopi af "Odder vognen" fra gamle dage. Jeg synes det er helt fantastisk at man har lavet dukkevogne, som har præcis samme funktioner som de store rigtige barnevogne. Nu skal der lørdagshygges under en varm dyne på sofanen - Det er tiltrængt :)

MetteSofie

3 kommentarer:

  1. Skønne, skønne sager....Michael Laudrup og E.T. badge :-). Om Mexico badge....se, det var dengang der var 'rigtig fodbold' til :-)

    Den dukkevogn er altså også bare skøn.

    kram

    SvarSlet
  2. Groovymama: Tak for det - Ja det var tider i fodboldens verden! Jeg glæder mig også til at se vognen i lidt pænere stand, når jeg har fået ordnet den lidt :) Knus

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig idé med sådan et loppemarked, hvor flere slår sig sammen! Barnevognen er bare så sød :-)
    Varme klem til dig, MetteSofie!

    SvarSlet