søndag den 12. december 2010

TinTin fund


Min far og Thomas kom igår hjem med disse herligheder.. Tin Tin biler,  i emballage endda! Alene æskerne, som er illustreret forskelligt indeni så de passer til temaet, er super fede - og bilerne de er bare cool! De er der allesammen.. TinTin, Terry, Professor Tournesol, Dupond og Dupond osv... TinTin har fået et comeback ligesom Smølferne og når man sidder og nærstuderer de her små biler med fine små detaljer, så forstår jeg det egentlig godt. De minder mig om min barndom, hvor jeg sad og så TinTin sammen med min storebror. Vi har udset os en - den bliver på vores egen hylde. Resten får I at se på Mettesofie.dk ;) 

Håber I har haft en dejlig søndag i advent!
MetteSofie

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fede - hvad tager du for dem?

    SvarSlet
  2. Hej Mia
    Ja ik :)- 150 kr pr. stk på hjemmesiden. Har startet med at ligge et par stykker på, men der kommer flere. Kh. MetteSofie

    SvarSlet