tirsdag den 1. februar 2011

Et link til sol og sommer

Jeg prøver at begrænse mig i antallet af reklamer, så ikke blogverdenen går hen og bliver et "reklamekatalog" for diverse skønne sager, vi alle spotter rundt omkring. Men det hænder alligevel, at der ryger et reklameindlæg afsted, ikke mindst når min svigerinde Tina Kristine og hendes kompagnon Betina ligger nogle skønne sager i deres web-shop Snabelfant.dk, eller hvis noget bringer tanker og følelser frem, som jeg ønsker at dele med Jer andre. 

Jeg sender Jer et link, som forhåbentlig også bringer Jer lidt tættere på sol og sommer - For jeg synes det er på tide, at vi hjælper sommeren lidt på vej. Jeg er allerede begyndt at drømme..
Disse fede drengebukser med VW rugbrød på, bringer mig tættere på den drøm jeg har om, en skønne dag at kunne køre på sommerferie i sådan en skønhed.. Og disse yndige smækbukser, minder mig om nogle jeg selv kunne have haft på som barn, mens jeg sad i haven og spiste jordbær med fløde :)




Virker det også hos Jer? :)
Tag et kig på deres fine hjemmeside - I finder bukserne og flere fra samme mærke lige her!

MetteSofie

2 kommentarer:

  1. super flot tøj... har hun en rigtig butik ?

    mange knus

    Louise

    SvarSlet
  2. Hej Louise
    Nej de har ikke nogen fysisk butik udover web-shoppen, som jeg har linket til. Jeg ved der er sommerkollektion på vej, så der bliver fyldt op i de forskellige kategorier på hjemmesiden inden længe. Knus Mette

    SvarSlet