torsdag den 17. februar 2011

Halvfærdige projekter...


Halsen brænder, ørerne gør ondt og maven driller... I kender det vel selv i disse kolde tider. Jeg er i hvertfald rendt ind i noget, som jeg kæmper med at holde nede med varme drikke i massevis. Appetitten er stadig lille, så denne skål med "Frugt og fibre", er hvad jeg skal have indtil i aften..
Rundt omkring i huset ligger halvfærdige projekter, såsom plakater der skal i rammer og hænges op, lamper der skal sættes op i loftet osv.. Thomas har lovet at ordne lamperne når han kommer hjem, så jeg kan falde lidt til ro.. Jeg har nemlig rigtig svært ved at ligge og være syg, når tingene ikke er på plads. Den lille miniaturemodel af Eames gyngestol RAR er fundet på et loppemarked. Et af vores bedste fund indtil nu.. Jeg har i flere år ønsket mig gyngestolen og er sikker på at miniaturemodellen er et hint om, at det snart må være på tide at vi anskaffer os sådan en ;)
God torsdag!

MetteSofie

2 kommentarer:

  1. Den er nu super fiin i miniature - har den ægte gyngestol. Som du også kan se på min blog, kan den kun anbefales :-)

    SvarSlet
  2. Føler med dig og håber du får det bedre.

    Kender godt følelsen af magtesløshed når man er syg og ikke er i stand til at færdiggøre de projekter der flyder omkring en.

    Hvor er det bare en fin Eames stol, det er vel en drømmestol de fleste venter på at komme til at eje.

    SvarSlet