torsdag den 1. december 2011

1. december


1. december og dermed første pakke i vores pakkekalender, som min dejlige mor har været så sød at lave til os igen i år. Jeg elsker den hygge der er ved at stå op og finde den næste hyggelige pakke i kurven hver morgen.. Vi skal nyde pakkekalenderen ekstra meget i år, for næste år er det nok en anden lille en, min mor laver pakkekalender til.. Sådan skal det være ;)

Dagen er desværre blevet brugt under dynen og med en var kop te i hånden.. Og så har jeg selvfølgelig set første afsnit af Nissebanden i Grønland - den bedste julekalender af dem alle, hvis I spørger mig! Jeg håber på bedring imorgen, for weekenden byder på det årlige loppemarked i Forum.

Håber I har haft en dejlig 1. december.

MetteSofie

1 kommentar:

  1. Hej søde Mette håber du bliver frisk, glæder mig til at se jer i denne weekend. ha det dejlig til vi ses. knus

    SvarSlet