mandag den 12. december 2011

"Nye" pasteller..


På trods af julen og alt det røde, der hører sig til, har der sneget sig lidt flere pasteller ind herhjemme i løbet af den sidste uges tid. Lidt til babyværelset og lidt til køkkenet..
Øverst et fint gammelt babytæppe med de sødeste gammeldags dyremotiver på og et par gamle rangler jeg ikke kunne stå for imens vi venter.. Alle tre ting fra affär i København. En fantastisk butik med loppefund og retro, som ofte er fundet og medbragt til Danmark fra nabolandet Sverige. Har du ikke mulighed for at komme forbi butikken i København, så kan Lea´s fine ting bestilles lige her på hendes hjemmeside www.affaer.dk.

Nederst er der tilføjet 3 store pastelfarvede Margrethe skåle og et Lotus sukker/fløde sæt på hylderne i køkkenet - Alt sammen fundet sidste weekend på messen i Forum Copenhagen.
Vi har i øvrigt en stand i Forum igen i januar, hvis nogen skulle lægge vejen forbi.
Ha en dejlig dag! :)

MetteSofie

5 kommentarer:

  1. Ej hvor tæpper bare er fint, passer da bare perfekt til både dreng el pige. hmm syntes bare dine skåle er fine, måske jeg kender en af dem. smil ha en dejlig mandag knus

    SvarSlet
  2. Super fede rangler, dem er jeg vild med;)

    SvarSlet
  3. De pastel farvede Margrete skåle er fine, jeg har overvejet hvor gamle de mon er, har selv et par stykker som jeg fandt for 2 og 3 kr for godt 10 år siden..... i en rodekasse udenfor en butik :-)

    SvarSlet
  4. hej. hvor er det nogle smukke ting i pastel du har! og fine ting fra affaer: den butik er så skøn!

    SvarSlet