onsdag den 21. juli 2010

Blogtanker...

Der er endnu en lille måned til jeg skal holde mine 14 dages sommerferie, og jeg kan allerede nu sige, at jeg glæder mig til at kunne nusse rundt herhjemme, indrette, lave om, tage på ture osv. Jeg kan allerede nu love, at jeg vil blogge selvom jeg holder ferie. Jeg skal nyde at jeg der har oceaner af tid til at lave de blogindlæg, som jeg desværre til tider ellers må haste mig igennem.
Jeg har den sidste uges tid tænkt meget over, hvor mange der mon læser med her på bloggen i sommerferieperioden. Dels fordi, at jeg blogger for at tømme mit eget hoved for tanker og ideer, og dels jo fordi jeg selvfølgelig gerne vil skrive til alle jer andre, og dele min hverdag, mine ideer, loppefund mv. med jer.
I takt med at mit læserantal stiger - hvilket jeg i øvrigt er meget glad for og beæret over, ja så er det ikke mange kommentarer der falder af i denne tid. Kommentarer er absolut ikke et must, for at læse med, men de giver alligevel en vished om, at der er nogle derude, der læser med og tænker over det vi hver især skriver på vores blogs.
Måske er halvdelen af blogverdenen under fremmede himmelstrøg en periode, måske har de sat computeren til side for en stund.. Eller også så trænger jeg til nye spændende oplevelser og udfordringer, så jeg igen kan glæde nogle af jer med et spændende smilsvækkende blogindlæg?! Måske er det slet ikke så dårligt med en lille blogpause, når man når til et sted, hvor man synes man mister pennen og motivationen lidt..?
Jeg vil sove på det.. Måske vender gnisten tilbage igen om et par dage ;)

MetteSofie

7 kommentarer:

  1. Kære Mette.
    Jeg læser med, men det er ikke altid jeg har noget at sige til dig, jeg nyder bare dine søde indlæg...

    SvarSlet
  2. Jeg kommer også jævnligt her forbi, men kommenterer ikke så ofte. Som Mette Lykke nyder jeg dine indlæg og skønne billeder!

    SvarSlet
  3. Dine indlæg er skønne og ikke mindst dine fine billeder. Tror mange springer kommentarene over og bruge tid på at nyde de gode sommervejr. Jeg ved i hvert fald at jeg dagligt kigger forbi, bare fordi jeg ikke kan lade værre,men kommentarene vil jeg nok skrive flere af en mørk vinteraften.
    Tror forresten jeg har mødt dig på loppemarkedet i det gamle mejeri i Lov. Vi gik efter den samme sættekasse, og blev begge skuffede da vi så det var af plastik :)
    Rigtig god ferie - måske du får tid til at kigge forbi min Give Away
    Kh Laura, Busters mor

    SvarSlet
  4. Jeg er også en af dem med sen ferie, så jeg følger da troeligt med. Men er nok ikke så god til det med kommentarerne. Men som en anden skrev så bruger man nok den sparsomme computertid på at læse og ikke skrive.
    Men vi er her og nyder dine indlæg og billeder.
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  5. Kære MetteSofie

    Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker. Jeg synes også det til tider er lidt trist at ingen kommenterer på ens indlæg, når nu man tager sig tid til at skrive det. Men jeg har lært af flere af de andre bloggere at det jo ikke er det det handler om. Så jeg blogger videre - elsker det. Og håber at nogle nyder at læse med selvom de ikke kommenterer.

    Nyder i hvert fald at læse med på din blog.

    Smil fra Mia

    ps. kig endelig forbi min giveaway hvis du får lyst :)

    SvarSlet
  6. Kære allesammen.. Tusind tak for jeres søde og varme kommentarer. De bringer skrivelysten frem :) Som Mia siger, så er det nemlig ikke kommentarerne det handler om her i blogland - de er bare en ekstra bonus .. Og feedback det har vi jo alle behov for indimellem.

    Laura: Hvor er det skægt.. Jeg kan tydeligt huske "situationen" i Lov, he he .. Næste gang må du give dig til kende, så vi kan hilse på hinanden :)

    Mia og Laura, jeg smutter forbi jeres blogs med det samme.. Lyder rigtig spændende med jeres give aways :)

    Rigtig god sommer til jer alle!
    Kh. MetteSofie

    SvarSlet
  7. Hej søde søster!

    Jeg nyder at følge med i dit og Thomas' liv her på bloggen, og selvom jeg ikke kommenterer så tit, så ved du at jeg læser med af og til ;-)

    Jeg tror - ligesom et par andre nævner - at der bare er lidt generel sommerferie i blogland.

    Fortsæt endelig med dine indlæg, jeg vil i hvert fald blive ked af at undvære dem :-)

    - Storebror

    SvarSlet