lørdag den 17. juli 2010

Uderum


Vi er så småt ved at have skabt vores "uderum".. Det vil sige, at forhaven, hvor vi opholder os mest i øjeblikket er ved at være vokset godt til i bedene, blomsterne skyder, tomatplanterne blomstrer, græsset gror som det skal og vi har fundet et sæt midlertidige havemøbler vi kan leve med. Parasol har vi nu også fået, og den er faktisk helt uundværlig, hvis vi vil opholde os ude. Solen bager i haven fra middagstid og lige til solen går ned.
Vi har været på loppetur i præstø og omegn idag og har fået nogle fine ting med hjem. Der kommer nok lidt billeder på bloggen senere. Vi har efterhånden drukket et par liter vand hver idag, for vand skal der godt nok til. Vi er begyndt at variere lidt, da det bliver lidt ensformet med det bare vand.. Et par citronskiver og lidt mynthe gør underværker! Vi  fik også lige nogle skønne blomster med hjem fra mine forældres have på vejen. Denne gang lyserøde "Mamelukærmer". Helt sikkert nogle blomster jeg skal så i min egen have næste år. De er virkelig anvendelige til buketter og så ser de bare helt fantastiske ud i haven, da de bliver pænt høje og bugner af små lyserøde skærme. Jeg har næsten ikke tålmodighed til at vente på at den slags gror i små potter hele foråret, men det gavner sig nu, kan jeg se ;)

MetteSofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar