fredag den 2. juli 2010

Havesyslerier...

Det har været en fantastisk dejlig dag idag, solen har skinnet i haven hele dagen og er først lige ved at gå ned nu. Jeg bør næsten skamme mig, når jeg siger, at jeg faktisk synes at solen har været en anelse for varm idag, nu hvor vi har gået og sukket efter solen så længe. Men trods varmen, har vi fået ordnet haven i et dejligt roligt tempo, luget ukrudt, plantet blåbærbuske og Clematis, hyppet kartoflerne, plantet grønsager om i potter og arbejdet på havesti-projektet. Det er næsten umuligt at gå og ordne have i den varmeste tid på døgnet imellem 12 og 16 i øjeblikket, så der har også været tid til lidt afslapning, hvilket billederne afslører. Vores gamle liggestole er kommet frem. Dem fandt vi i vinters på et loppemarked, og har nu fået spulet dem pæne. Jeg synes de klæder vores have, og er sikker på, at vi nok skal få tilbragt mange timer i dem denne sommer :)
Jeg lagde ud med en gang Zumba i morges, og kan mærke det i benene nu. Solen brænder stadig i min hud og mygstikkende klør - Men jeg har nydt min sidste feriedag!

Jeg håber at alle I andre også  har nydt solskinnet, og har haft en dejlig dag!
MetteSofie

2 kommentarer:

  1. Ja, det er lidt rigeligt varmt, men vi må jo ikke klage...
    Jeg er lige startet på ferie, så jeg glæder mig.

    SvarSlet
  2. Jeg er enig, men hellere for varmt end gråt og trist ;)

    SvarSlet