tirsdag den 6. juli 2010

Normale tilstande...


Så er vi atter tilbage ved normale tilstande på hjemmesiden, og jeg er lettet og glad. Hjemmesiden står heldigvis som den gjorde før, og måske for mig endnu bedre nu.
Hackeri kan åbenbart ske på alle hjemmesider, hvor man ikke har været opmærksomme på at installere et godt virusprogram. Ligesom man gør på sin computer. Man bliver jo altid klog af skade!
Jeg vil lige vise jer dette fine 50'er havesæt, som vi har fundet. Vi havde ellers opgivet at finde både havebord og stole af denne slags, for det virkede helt umuligt efterhånden. Det er den slags havemøbler som er begyndt at gå i arv i flere generationer i de små danske familier, tror jeg. Der bliver i hvertfald holdt godt fast på dem. - Og man forstår dem vel egentlig godt, hvis man skal være ærlig ;)


Solen skinner udenfor og om lidt vil jeg gå ud i haven og nyde solen fra min liggestol.. Og så har jeg lige nogle radisser jeg skal nå at have sået inden aften, der hvor vores broccoli stod - inden dyrene kom forbi..
Radisser skulle være forholdsvis hurtige til at komme op, og det skulle endnu ikke være for sent at så dem. Det er i hvertfald forsøget værd.

Ha en dejlig aften
MetteSofie

3 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert havesæt! ...hvem der dog bare havde en have...

    SvarSlet
  2. Synes det er en rigtig lækker, overskuelig og simpel hjemmeside du har fået lavet... :)) ELSKER DET!

    SvarSlet
  3. Kære Helle
    Tusind tak for det, det glæder mig rigtig meget at høre :) Jeg synes også at det fungerer rigtig godt på den måde. Kh. MetteSofie

    SvarSlet