mandag den 26. juli 2010

Er vi kvinder for gamle....

Jeg faldt lige over de her fine små håndlavede hårspænder fra min svigerindes netbutik Snabelfant.dk.
De vil da pynte i enhver lille piges guldlokker - Og så er der ovenikøbet "skridsikkert" materiale på alle spænderne, så de bliver i de fine små lokker. Det er utroligt hvad man kan få for bare 25 kr!

I denne sammenhæng må jeg altså lige spørge! - Er vi kvinder for gamle til at pynte os som små prinsesser, når vi når på den anden side af femogtyve?

MetteSofie

3 kommentarer:

  1. Alt med måde vil jeg sige, men mest af alt som vi har lyst til.
    Jeg har rundet de 30 og går stadig med lilla negle og blomster i håret. Ved ikke om det er lillepige, men synes det er skønt :)

    SvarSlet
  2. NEJ - man bliver aldrig for gammel til sløjfer, tylskørter og pailletter..! Pynt du bare løs :)

    SvarSlet