torsdag den 9. juni 2011

Pasta med laks og spinat


Aftensmaden har stået på frisk pasta med laks og spinat idag. En både lækker og nem sommerret. Jeg har brugt 500 g. frisk pasta, to små laksefileter, en halv pose hel spinat, en mornaysauce og lidt citron. Det smagte virkelig godt..
Der er ikke meget tid til blogging i øjeblikket. Vi lander herhjemme ved spisetid hver dag, ordner de ting der skal ordnes i haven og så skal der besvares ordre og pakkes varer. Dagene burde føles længere, nu hvor solen går senere ned.. Men i øjeblikket synes jeg, at vi løber hurtigere end vi plejer for at nå at passe både hus, have og hjemmeside. Måske er det bare en periode, imens jeg vænner mig til at køre udenbys på arbejde hver dag.. Men jeg synes altså at de 30 minutter ud og hjem gør en forskel i resten af min dag.
Jeg glæder mig til kort fredag imorgen og forlænget weekend - Det bliver skøøønt! :)

MetteSofie

4 kommentarer:

  1. Ser lækkert ud - gad vide om jeg skulle afprøve denne ret i morgen?? ;)
    Håber du får 3 fantastiske fridage;)

    SvarSlet
  2. Mums det ser lækkert ud:-) godt det er fredag i morgen skat:-)Kram fra mor.

    SvarSlet
  3. det har jeg virkelig lyst til at lave!! du giver mig en idé til ugen. Tak :) kh lise

    SvarSlet
  4. hvor mange personer er der til med din opskrift?

    SvarSlet