fredag den 10. juni 2011

Uderum...


Det allerbedste ved sommeren er efter min mening det ekstra "rum" vi får i haven.. Vi bruger meget tid i uderummet, ligeså snart solen skinner. I weekenden bliver det brugt fra morgen til aften, når vi er hjemme og i hverdagene sidder vi ofte og hygger os efter arbejde med hver vores projekter. Idag tog jeg plads i den nye klapstol med et par BoligLiv i skødet inden aftensmaden, mens Thomas syslede med et par lamper og ledninger. Vi har taget hul på weekenden og krydser fingre for, at vejret fortsætter på denne måde :)

Rigtig god Pinse til Jer Alle!

MetteSofie

5 kommentarer:

  1. Skønne billeder...uhm, får da helt lyst til kirsebær nu:-)

    Er vild med din havestol...og så er jeg ret misundelig på alle dine planter bagved:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Smukke billeder og hvor smagte de kirsebær godt:-)

    SvarSlet
  3. Solstolen är så läcker! Varför tillverkas inte sådana skönheter längre..? :P

    SvarSlet
  4. Hej med jer!!
    Jeg har lige opdaget jeres blog og er nu fast følger :-) Lækre ting I har jer der.. Det runde havebord I har i dette indlæg... Det er simpelthen for lækkert! OG.. det er LIGE såden et jeg leder efter til haven. Hvor har I købt det henne???

    Mvh Kia

    SvarSlet
  5. Kia: Hej og velkommen til - det er dejligt med nye ansigter på bloggen :)
    Havebordet er desværre et privat loppefund. Lige pt. har vi kun et teakbord i firkantet model tilovers, men i rigtig flot stand med hvide ben. Tror det kommer på hjemmesiden inden længe ;)

    Kh. MetteSofie

    SvarSlet