fredag den 15. juli 2011

Weekendblogger...


Endnu en gang er jeg gået hen og er blevet "weekendblogger"... Det er ikke med min gode vilje, men når tiden er knap så må man prioritere og vælge lidt til og fra. Men hvor travlt jeg end har, så er der dog alligevel lige tid til at stoppe op og nyde naturens små perler indimellem, som forleden aften, hvor disse første Georginer stod og kiggede på mig i blomsterbedet :)
Jeg vil gøre et ihærdigt forsøg på at genvinde tiden til hverdagsblogging, men med et nyt arbejdsområde og et stadig stigende antal af bestillinger på hjemmesiden, så er der lige lidt der skal indhentes efter ferien.
Håber i læser med alligevel.

Rigtig god weekend til Alle.

MetteSofie

1 kommentar:

  1. Hej Søde MetteSofie georginerne er bare så smukke, (så får din farmand travlt) Håber i får en dejlig weekend. knus

    SvarSlet