fredag den 27. november 2009

Langt om længe...

Lampen her er et loppefund, som Thomas har fundet til mig for længe siden, hvor han var alene afsted på et loppemarked. Jeg elsker den lampe og har længe ventet på, at den skulle komme op og hænge, hvor man kan se den. Nu hænger den i gæsteværelset og pynter, og er klar til brug, når min svigermor imorgen aften går til køjs i gæsteværelset for første gang. Jeg er lidt spændt på hvordan weekenden forløber... Thomas' mor skal møde mine forældre for første gang over en gang generalprøve-middag inden juleaften med flæskesteg og alt hvad dertil hører, og overnatter her så til søndag. Jeg har aldrig haft en svigermor overnattende før, men er da sikker på, at vi nok skal klare det ganske fint. I sådan en situation er det jo ideelt med to badeværelser... Så kan jeg liste ud på det ene søndag morgen og være "morgengrim" helt ubemærket ;)
MetteSofie

5 kommentarer:

  1. Næ, hvor er den altså fin! :D

    SvarSlet
  2. Tak.. Synes også, at det var godt fundet af en fyr ;)

    SvarSlet
  3. Nej, hvor sjovt! Jeg har det samme mønster på to små sengelamper:) Også fundet på loppis...

    SvarSlet
  4. HVor er det bare en fin, fin lampe. sådan en kunne jeg godt drømme om at finde.

    SvarSlet
  5. ej en lækker lampe, den er jeg altså bare misundelig på..

    SvarSlet