onsdag den 11. november 2009

Nød lærer ...

Ja som man siger i ordsproget, så lærer man at tænke hurtigt i en nødsituation.. Fx. hvis man som jeg ofte står og skal til fødselsdag, og ingen kort har fået købt. Det sjove ved mig er så, at det kan tage lang tid for mig at komme i gang med kreativiteten, men jeg kan så til gengæld kan blive ved og ved, når først jeg har materialerne fremme. Jeg har fundet lidt glansbilleder frem fra gemmerne og tager det frem engang imellem, hvis jeg keder mig.. De her små kort venter bare på at blive pyntet med lidt guld og sølvtus. Jeg har måttet tage mig en sygedag idag. Min mave slår knuder, så jeg slet ikke har kunne komme ud af døren. Jeg håber lidt varme under dynen og lidt varm te, kan hjælpe lidt på det.

MetteSofie

1 kommentar:

  1. Hvor bliver de fine dine søde kort, jeg elsker også at lave dem selv :-)

    SvarSlet