lørdag den 23. april 2011

Små glimt...


# 1 Dejligt nybagt rugbrød, som blev belagt med smilende æg, majonaise og purløg fra haven
# 2 Vores  "nye" Marguerit havebord
# 3 Hundredevis af Georgine knolde, som min far og jeg er i fuld sving med at få lagt i jorden
# 4 Lækker turkis maling, som min mor har forvandlet vores karlekammerskab med
# 5 Myrphy, som til stor glæde har fået et vandbad i haven
# 6 Mit plantebord, som atter er taget i brug - Perlehyancinther og Peberfrugtplante

Jeg har ikke rigtig indtryk af, hvor mange der læser med rundt omkring i blogverdenen i disse påskedage.. Jeg tror I læser med derude, når I holder en lille pause fra solen. Det samme gør jeg - derfor disse glimt.
Jeg vender tilbage med detaljer senere :)

God påske Allesammen !
MetteSofie

3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder:-) God påske!

    SvarSlet
  2. Uhm, sikke dejlige glimt! Her bager vi også rugbrød, og kattene giver gerne en pote med, hvor det behøves :-) Rigtig god påske til dig!

    SvarSlet