torsdag den 28. april 2011

Kontorprojekt #1


Jeg er i fuld gang med vores kontorprojekt. Indtil nu har kontoret rummet gamle kommoder, som vi ikke lige vidste hvor vi skulle stille efter vi slog vores to hjem sammen til et, hvide bordplader med ben fra Ikea, som var den nemmeste og mest enkle form for skriveborde vi kunne komme på tidligere, opmagasinering af emballage, som jeg bruger til forsendelse af mine varer, en "holdeplads" for varerne, som er blevet bestilt og venter på at blive pakket og en masse kasser til opbevaring, ruller med tapet og gavepapir osv. Derudover nogle gamle landkort i rammer, som hænger forskudt på væggen. De får dog lov at blive hængenge. Vi har to computere som vi bruger til daglig, så vi er afhængige af flere skriveborde i rummet.
Jeg arbejder på at gøre rummet mere "herre-venligt" og funktionelt og jeg glæder mig til at vise Jer detaljerne, når kontoret står færdigt.

Indtil videre kan jeg røbe to ord: Teak og sort :)

MetteSofie

3 kommentarer:

  1. Det tegner da godt. Jeg er nysgerrig efter at se mere :)

    SvarSlet
  2. Spændende!! Jeg elsker bolig-projekter, så jeg glæder mig til at se fortsættelsen :)

    SvarSlet
  3. Malene: Ja, det bliver en lille smule mere råt i stilen.. Der kommer mere senere :)

    Malene: Jeg elsker også at følge med i andres boligprojekter.. Der er ikke noget bedre, end når nogen viser et helt rum frem til inspiration.. Der kommer en fortsættelse, men det varer lige lidt ;)

    Kh. MetteSofie

    SvarSlet