søndag den 6. december 2009

En god ide...

Jeg skal til familie komsammen idag og skal selvfølgelig have en lille værtindegave med til værtinden. Jeg foretrækker altid at finde på noget personligt, fremfor at købe en æske chokolade, eller andet færdigpakket som værtindegave... Denne gang har jeg købt et "mormor glas" fra Netto og fyldt det op med forskellige chokolader og små marzipanbrød... Så kan glasset bruges som en lille pynteting, når chokoladen er spist.

Indpakningen skal også være personlig, synes jeg...
Denne gang har jeg pakket ind i lyserødt silkepapir og købt nogle til-og-fra kort i træ, som jeg har limet et glansbillede på... Et meget fint og tøset resultat, synes jeg :)

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud Mette, modtageren må blive meget glad :-)
    Knus Irene

    SvarSlet
  2. øj en fin værtindegave :) sådan en ville jeg ihverfald blive glad for

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig idé til værtindegave! Jeg holder også meget af, når gaven er en personlig ting - og din idé her er underskøn!!!

    SvarSlet