onsdag den 30. december 2009

Forandringer på vej....

Min hjemmeside har længe været præget af tekniske problemer, med de programmer der skal arbejde sammen, for at hjemmesiden kører. Menuen og derved alle de genveje til loppefund, handelsbetingelser mv. er forsvundet, og jeg har måtte opfordre alle til at bruge den genvej og de kontaktmuligheder, jeg har sat ind på hjemmesidens forside. Det er heldigvis ikke alle der bliver skræmt væk, eller finder det usikkert at handle på siden, og det er jeg virkelig glad for! For alt foregår helt som det plejer! Men nu skal det snart være slut ... - En helt ny hjemmeside er på vej, og jeg håber at jeg kan byde alle velkommen på min helt nye side sidst i januar!

Inden da, har vi en stand på det store "Vinterens bedste loppemarked i Forum" d. 9.-10. januar. Så jeg er i fuld gang med at pakke ned og sortere i mine loppefund. For de er jer der skulle være nysgerrige, så kan jeg fortælle, at jeg vil være at finde på stand 10. Håber vi ses :)

Indtil da, må I der besøger min hjemmeside desværre fortsat bære over med hjemmesidens funktionalitet og kontakte mig på mail for nærmere oplysninger om mine loppefund på MetteSofie.dk, hvis noget skulle friste... - Der er forandringer på vej :)

MetteSofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar