fredag den 4. december 2009

Starten er gået...

Weekenden er nu startet for mit vedkommende... Om lidt er jeg på vej efter Thomas, som kommer ind med toget og tager bilen ud til drengene, som han skal spille poker med hele aftenen. Det plejer gerne at trække ud til efter midnat engang, så jeg har god tid til at hygge mig, og til at gøre lige hvad jeg har lyst til denne fredag aften. Måske jeg skulle finde det sidste julepynt frem og pynte op i fred og ro... Eller tage mig et langt karbad og tage dynen med ned på sofanen og falde i søvn til en tøsefilm. Nogle gange trænger man bare til "at være", uden "at være" noget særligt for nogen og uden at være igang med noget... Bare "være"....

MetteSofie

3 kommentarer:

  1. Timer i eget selskab, er godt for sjælen.
    Dejlig tapet ruller du har fået.. Hvad mon de skal bruges til.

    SvarSlet
  2. Åh ja, det er skønt, og man kan i den grad trænge til det.
    Rigtig god aften til dig!!
    Btw, skønt papir du har fået :-)
    Mvh Louise

    SvarSlet
  3. MetteLykke: Jeg har masser af projekter i tankerne, hvor tapetet skal bruges... I får jo nok et kig med her på bloggen ;)

    Louise:
    Tusind tak, og rigtig dejlig fredag aften til dig også :) Jeg er også vild med papiret.. Især det med bambier på!

    Knus MetteSofie

    SvarSlet