søndag den 27. december 2009

Søndag på tynd is...

Vores søndag har været en af de søndage, hvor vi absolut ingenting foretager os. Thomas har siddet ved computeren og hygget sig med sit nye fodboldspil, og jeg har ligget på sofanen og set Ice age -på tynd is og Alene hjemme... Jeg kan se dem igen og igen... Den slags hører til i juledagene hvis i spørger mig. Ingen jul uden de gode gamle genudsendelser :)
Thomas er en af de uheldige, som skal op på arbejde imorgen tidlig og de næste 3 dage frem. Uret ringer kl. 6.00, så der er juleferien forbi for hans vedkommende... Jeg skal derimod bruge de næste 3 dage lige som jeg har lyst til... Og jeg tror minsandten at et par af dem skal gå med lidt venindehygge inden vi alle igen starter op på vores travle hverdag efter nytår. Det er om at udnytte tiden bedst muligt, når man har den :)

1 kommentar:

  1. Rigtig god fornøjelse med veninde hyggen...
    Knus Irene

    SvarSlet