tirsdag den 1. december 2009

Så blev det tid...

- til at trække den heldige vinder af min jule "give away" :)
Thomas har været så flink at optræde som "Lykkens pamfilius", og har udtrukket en vinder fra posen... En rigtig godt og grundigt rystet pose, vel at mærke! Jeg har været så spændt på, hvem han ville trække op af posen...

Vinderen af min jule "give away" og dermed jule klokkestrængen blev:


Hjertelig tillykke Kamilla.. Send mig en mail med navn og adresse, så sender jeg præmien afsted til dig, så den kan komme hjem og pynte i dit hjem :)

Tak til alle jer andre som deltog her på bloggen og velkommen til de mange nye læsere.. Måske bliver det en af jer, som har heldet med sig næste gang jeg udlover noget!

MetteSofie

2 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige vinder! :-)

    SvarSlet
  2. 1000 tak - ih, hvor spændende :-) Jeg sender mine oplysninger med det samme.

    SvarSlet