mandag den 28. december 2009

Hyggemandag...

Thomas har været på arbejde idag, og jeg har hygget mig herhjemme med et hurtigt besøg af mor og far og ren afslapning efter formiddagens hurtige oprydning.
Aftensmaden idag var ganske enkel.. Nogle lækre halverede brød pyntet med grøn pesto, bøftomater, bacon og mozzarella ost. Den grønne pesto er fra Lidl, og de af jer, som endnu ikke skulle have prøvet den, så er der kun at sige: Prøv den! - Den smager helt fantastisk på sådan et brød. Mine nye krus fra Kähler er blevet taget i brug. De er super gode og julegaveønskerne værd! 4 af slagsen kan nu pynte på bordet, og imorgen går turen til Næstved storcenter for at bytte et par gaver til en af vaserne fra Kähler.. Håber der er flere tilbage på hylderne, når jeg når frem!

Ha en dejlig mandag aften

MetteSofie

1 kommentar:

  1. Jeg må bede Søren om at købe pesto næste gang kan kommer forbi Lidl..
    Brødene ser dejlige ud..
    Og de krus, ja de er skønne.. Dem kunne jeg godt finde på at ønske mig.

    SvarSlet