torsdag den 24. december 2009

I aften er det juleaften....

I aften er det juleaften, der er ikke længe til.... Og vi er klar! Så nu kan gæsterne og julen bare komme an. Min nye tallerkenrække nåede at komme frem inden jul, og hænger nu og pynter i køkkenet.. Ænderne er i ovnen og langtidssteger, og senere ryger flæskestegene ind og hygger sig.. Så kan man bare gå og hygge sig med familien og glæde sig til den helt store julemiddag :)

Mine muffinkugler er kommet frem og hænger og pynter på tallerkenrækken ved siden af mine muffinkrukker jeg købte i sommers. Og så mine nye miniature bageforme, som jeg købte forleden... Et ægte "bage-kage-køkken" !

I entreen hænger juleguirlanten klar til at byde gæsterne velkommen... Den fik jég med svigermors hjælp lige flettet sammen igår aftes. Pynten er en af årets pakkekalendergaver fra min mor. Synes resultatet blev fint :)
Vi vil begge ønske jer alle en rigtig glædelig jul. Vi glæder os til at se og høre om, hvordan jeres juleaftener er gået.. Og tusind tak til de af jer, som allerede har smidt en fin julehilsen på bloggen.. - De varmer rigtig meget!
Glædelig jul og på gensyn! :)

1 kommentar:

  1. Ei, hvor er det hele fint!
    Og man kan da kun blive glad af sådan en velkomst i entreen - meget fint! :-)

    SvarSlet