tirsdag den 16. marts 2010

En eftermiddag med te og fluefiskeri...


Solen skinnede da vi kom hjem i eftermiddag, og stod lige ind i stuen, mens vi hyggede med en kop te. Jeg har omsider fået taget mine sommerfugle-kopper i brug. De har været gemt væk siden vi flyttede.
Bagefter gik vi en tur ned til vandet og ud på isen, og da vi havde set, at isen kunne bære, skyndte Thomas sig op efter sin fiskestang og tog en time med fluefiskeri inden solen gik ned. Imens fik jeg samlet lidt brænde udenfor, så vi har lidt at tænde op med.
En dejlig eftermiddag, hvor jeg kunne glæde mig over, at vi nu kan begynde at få lidt glæde af naturen herude!

MetteSofie

3 kommentarer:

  1. Sikke nogen yndige kopper. Lige til te og småkager.

    SvarSlet
  2. Hej
    SIkke nogle enormt fine kopper, hvor har du dog fundet dem? Jeg følger spændt med på din blog, elsker selv genbrugsvare(lige præcis den stil du har) så jeg il GLÆDE mig til din side kommer op at køre.
    Hilsen Tina

    SvarSlet
  3. Hej Tina
    Kopperne er loppefund.. Desværre var der kun disse 2, men jeg håber på at jeg en skønne dag finder flere. Dejligt med en trofast læser :)Der er ikke længe til siden bliver skudt igang.. Min bror har sat en deadline, der hedder 30. marts. På min fødselsdag! - Og så skal jeg bare bruge dag og nat på at fylde siden med alle vores loppefund. Men skal nok melde ud på bloggen, når vi åbner ;)

    MetteSofie

    SvarSlet