fredag den 26. marts 2010

Sommer på vej...


Der har været stille på bloggen i nogle dage, da jeg har ligget syg. Men idag følte jeg endelig frisk igen og kom ud til det skønneste og mildeste vejr til morgen. Jeg kan mærke at sommeren er på vej nu, og jeg kan næsten ikke vente med at smide overtøjet og smide vinterstøvlerne væk!
Vi har været en tur i havecentret her til aften, og har købt nogle store potter til haven, en masse spændende frø og en masse Stedmoder-blomster. Stedmoder-blomsterne er plantet og står derude i mørket nu... Jeg glæder mig til at se dem i rigtig dagslys imorgen tidlig. Vi skal tidligt op, for turen går op til Camilla Plums sted imorgen formiddag. Det er vi meget spændte på at se, da vi flittigt har fulgt hende i fjernsynet, og af os til nyder godt af hendes gode ideer både i køkkenet og i haven.
Der blev lige et par "Stedmødre" til overs i haven, så de røg ind i stuen i mine fine te-kopper. Og det slap jeg egentlig bedre fra end forventet ;)
Ha en dejlig weekend!
MetteSofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar