lørdag den 6. marts 2010

En ny dåse til samlingen...


Jeg har fundet en af de skønne Ira dåser.. Denne gang med mint og lysegrønne farver! Den klæder en af æskerne jeg lavede forleden aften og står nu i soveværelset og pynter, mens jeg overvejer om den skal have lov at blive i huset ;)

Solen skinner ind af vinduerne og her er bare SÅ skønt herude på landet idag. Vi har været på loppetur i formiddag og skal intet andet end at hygge os og ordne huset lidt resten af denne lørdag. Måske der bliver tur til en lille gåtur... Naturen frister godt nok, når solen skinner.
Rigtig god lørdag!

MetteSofie

3 kommentarer:

  1. Hej MetteSofie.
    Jeg var lige på loppetur igår:-)
    Og jeg så en keddel + kaffekande i vinduet i en genbrug i Slagelse, som jeg lige tror var noget for dig. Begge dele i gammel rødt emaljemønster, mener det stod til 75kr pr. del.
    Vile bare lige nævne det i tilfælde af, at i kommer den vej forbi :-)
    God weekend, Gry

    SvarSlet
  2. Hej Gry :)
    Det lyder sødt, men det er faktisk sjældent vi kommer den vej.. Det var rigtig sødt af dig at tænke på mig, og hvem ved, måske står det der endnu en dag, hvis vi alligevel ligger vejen forbi:)
    Også rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  3. Der er også et stykke vej;) men man ved jo aldrig.

    SvarSlet