tirsdag den 2. marts 2010

Forår forude....

Jeg kan mærke at de lyse aftener hjælper på mit humør og bringer en smule mere energi frem, for hver dag der går i den rigtige retning mod foråret..
Her til aften går jeg og hygger mig med lidt småprojekter og prøver at få hjemmet til at falde på plads med pynteting og indretning af forskellig art... - Alt det vi endnu ikke rigtig er nået til endnu, trods vores 4 måneder i huset nu. Der har bare hele tiden været noget andet, der kom først... Men nu vil jeg bruge disse dejlige lyse aftener til at få gjort alt det færdigt, som går mig på til hverdag... Og man kan allerede så småt mærke en forskel fra før...

Samtidig går jeg og nyder udsigten til markerne og en smuk solnedgang, mens maden dufter fra komfuret.. - Det er Thomas der er igang, og jeg glæder mig til jeg om lidt skal smage det færdige resultat :)

MetteSofie

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig god aften.

    SvarSlet
  2. Sikke da en dejlig aften du skal have.
    Jeg vil give dig ret i at de lysere aftner giver energi til mere.

    SvarSlet
  3. Jeg synes også, de lyse aftener giver en dejlig energi. Vi trænger til forår nu :-)

    SvarSlet